GSM brana ze stareho telefonu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Listopad 24 16:29:30 CET 2005

Opravdu si myslite, ze to jeste nikdo nevymyslel? Tak ja vam popisu
jak je to v Hong Kongu:)

Tam platite (u vsech operatoru, ktere jsem zatim zkusil) "flat rate"
za odchozi i prichozi hovory (v prepoctu treba 0.3Kc/minutu - jen pro
info). A tim je to.... vyreseno:)
Ono totiz kdyz volate z 1 site do 2, tak vy platite vasemu operatorovi
a on odevzdava cast tech penez "volane siti" (rekneme na pokryti jeho
nakladu spojenych s tim volanim) Takze u nas platite obe casti toho
volani. V HK si kazdy plati "svoji cast" a tak si operatori nemusi
dohadovat ceny vzajemneho propojovani, preuctovavat navzajem a
podobne. Jednoduch, elegantni...
Marek