OT: pumpicka z tesca

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 24 15:48:34 CET 2005

Nikdo nechce delat z trabanta marcedesa a co se tyce ty pumpicky, bylo
tu jasne receno, ze jsou zabetonovany ventilky u auta.
Pokud tedy dotycny pouzije nove, nebo "rozhejbe" ty puvodni ta pumpicka
to naprosto v pohode zvladne.
Mam neco podobneho - dostal jsem to pri jedne dopravni akci ...a maka to
uz 3 roky ku plne spokojenosti.
A nafouka to i bicykl  - a jak bylo receno , je tam obvykle vyssi tlak....
Takze toho trabanta fakt nechapu.....