Jak upravit pulsni zdroj aby vydrzel co nejdele ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 24 12:14:13 CET 2005

> "Klasicke" elyty na 200kHz budou vsechno jine, jen ne kondenzator.

Ano to vim, je mi jasne, ze zivotnost toho zdroje bude velmi nizka, jen
jsem necekal doslova topeni.
Cekal jsem take velky rozdil ucinnosti ale nameril jsem jen minimalni
rozdil (mozna chyba mereni). Pokud jel zdroj na "doraz" tak uz rozdil
byl ale stale to bylo par %.

> 2) na sekundaru dat vetsi mnozstvi C paralelne, opet je predimenzovat.

To je samozrejmost.

> 4) elyty vyhradne FA, LXF, LXY apod.

Ano ty LowESR byly prave LXY nebo LXZ (Nippon z Ecomu), klasika neco z
GM a jeste na teplotu 85C co suplik dal.

Pavel