Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Listopad 24 11:32:11 CET 2005

Ja jsem si puvodne take koupil lepici papiry, ale nakonec jsem zkoncil
u fotocesty. Koupil jsem 4 male 8W UV zarivky (100Kc/kus), 4 kusy
levnych uspornych zarivek (30Kc/kus) z kterych jsem vybrakoval
elektroniku misto nutnosti kupovat starterty a velke tlumivky (vyslo
by to draz a pak by se cele zarizeni zvetsilo a bylo by zbytecne
tezke). Pak jsem si poridil 4mm silne plexisklo (misto skla, je tezke
a nevim kde sehnat sklo propoustejici UV), dale AL uhelniky, ty jsem
narezal na potrebne delky, sesrouboval a obalil peknym vroubkovanym AL
plechem. Casem dodelam elektronicky casovat s LCD nebo s digitronama
(zatim to mam jenom na tl. zapnout/vypnout).
Cele to vyslo na neco malo pres 1500 - zatim bez casovace (kdyz
nepocitam nejake to naradi, vrtaky, uhelnik atd. proste to co vetsina
ma doma :)). A to tam mam vsechno z pomerne draheho hliniku. Kdybych
to delal z preklizky nebo ze zeleza tak je to za par korun.