OT: pumpicka z tesca

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 24 11:04:02 CET 2005

Ventilky u auta někdy potřebují větší přetlak pro otevření, normálně
se to neřeší, protože kompresor má tlaku dost.

Druhá možnost co mě napadá je, že u pumpičky nefunguje vestavěný
ventilek (propouští zpátky) takže hadička zvětšuje mrtvý prostor a
potřebný tlak se vůbec nedá dosáhnout.

Některé pumpičky ani zpětný ventilek na výstupu nemají, poznají se
podle toho, že nemají hadičku nebo je hadička velmi krátká. Když ji
někdo v dobré víře nahradí delší přestane to fungovat.

Aleš Procháska