Jak upravit pulsni zdroj aby vydrzel co nejdele ?

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Čtvrtek Listopad 24 07:48:01 CET 2005

Snad jeste existuje firma PowerPrag - sedeli v byvale Aritme v
Praze. Zivili se vylucne zdroji. Ty by mohli mit neco hotoveho a
jen preosadit lepsi soucastky.

Ty zminovane zdroje (ASTEC) urcite nejsou dlouhozivotni. Jen si
vemte kde jsou osazeny a sam pisete ze elektrolyt za dva roky
vyschne.

> Jak se to vezme pouzity budou 2ks zdroju od ASTEC, dodavaji
> zdroje pro 3Com,
> rozmerove presne odpovidaji tomu co 3Com pouziva ve switchich.
> Termalni design zdroju je obecne problem, u 3Com to byla
> klasika napajeci C
> pro 3842 byl umisten pod chladicem spinaciho T a zhruba po 2
> letech jeho
> kapacita klesla tolik, ze zdroj prestal fungovat.
> Predpokladam, ze hlavnim zdrojem tepla v jednocinnem pulsnim
> nevejde :-)

> Zima, jak se to vezme v teto hloubce je konstantni teplota +7C.

Dukud se tam nezacne topit. Isolacni schopnosti hliny jsou patrne
velike - viz. zemljanky.