Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Listopad 23 20:33:48 CET 2005

RVsoft napsal(a):

> Ja snad skoncim u toho pozitivu, ale tam stejne nemam jistotu zda se mi
> ten tiskovej vystup OKIny bude dostatecne nepruhlednej.

"Nafetovat" v parach nitroredidla nebo acetonu apod., x-krat popsano zde
nebo jinde, funguje na pauzaku i folii, postup je prakticky bezpracny,
vysledek nad ocekavani perfektni i pri zretelne nedostatecnem kryti po
vytisteni (toner doslova nabobtna a sleje se). Pro OKI toner bude treba
vyzkouset jeho citlivost na ona rozpoustedla (v prvnim kroku overit
rozpustnost kapnutim na vytisteny motiv - neocekavam problem).

> Modrou folii u nas nevedou a ani nevi kde ji objednat...a navic stejne
> riziko nevhodneho toneru OKIny.

Modra folie viz http://www.cadware.cz/cad304.htm nebo nabizeji neco
podobneho (nezkousel jsem) na http://tinyurl.com/83lpc .

Fotocesta je slozitejsi, ale vysledek je zaruceny a v _jistem smyslu_
neni ten postup tak narocny na sikovnost a "grif". Pouzivam oboje dle
ucelu a nalady.

--
Jirka