Prijem bitoveho toku v NRZ

petrtoshw@ptmodel.cz petrtoshw@ptmodel.cz
Středa Listopad 23 21:22:35 CET 2005

Tento zpusob je prakticky shodny s tou AN XAPP224 od Xilinxu az na ty
synchronizacni posloupnosti, o tech tam pokud jsem to spravne precetl nic
nenasel. Oni to tam resi nejakou zbesilou uvahou o zjistovani hrany,
kterou jsem nejak nepochopil. Myslim ze synchro posloupnosti je dobry
napad i pro pripad pouziti PLL. Asi nemate nekde zverejneno neco vice o
Vasem reseni? Je mi to jasne z toho co jste napsal, ale kdyby to bylo k
nahlednuti, tak by mi to neuskodilo.  :o)
Diky