Eagle - vyplnovani padu :-(

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Listopad 23 20:08:01 CET 2005

Ja porad nechapu proc tak slozite. Pokud udelate Print na AcrobatDistiler
nebo nejakou jinou (free) pdf tiskarnu, tak je to OK. Vytvorene pdf ma PADy
vporadku (tedy ty privody vedou ke kraji a ne do stredu der). Pdf pak
vytisknete AcrobatReaderem kdekoli na cokoli bez problemu.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 23, 2005 7:37 PM
Subject: RE: Eagle - vyplnovani padu :-(

Ja jsem to delaval tak, ze jsem si nechal vyrobit drill-aid.ulp zmenseni
direk na urcity prumer do samostatne vrstvy, tu jsem exportoval zvlast,
plosne spoje taky zvlast s folbou fill pads a pak jsem je v corelu prelozil
pres sebe, tak, ze ty vyplne otvoru byly nad plosnymi spoji. Sice otrava,
ale vzdycky byly videt cele dirky.

JK