Eagle - vyplnovani padu :-(

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Listopad 23 10:24:54 CET 2005

Super. Vyzkousim to urcite se to bude hodit.Vcera jsem chvatal protoze
jsem potreboval mit soubor (budu zkouset vyrobu DPS pomoci lepicich
papiru) pouzitelnej k tisku do prace kde mame laserovku. Az bude vic
casu zkusim to s tim postscriptem.

BTW tiskne nekdo predlohy pro prenaseni na OKI B4300? Zkousel jsem ji
ted zmermomocnit na utracerny vystup a zda se mi to docela dobre tak
uvidim. Kdyztak budu muset popojit k nejake jine tiskarne - doufam ze
neskoncim u Xerox DocuPrint. :-)

RadekCX