Eagle - vyplnovani padu :-(

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Listopad 22 21:51:56 CET 2005

Ja to delam tak, ze to vytisknu do PDF pres PDFCreator a pak kdekoli na
tiskarne pres Adobe Reader. Jen nesmite mit zapnute prizpusobeni stranky
tiskarne. Je to v pohode, rychle a bez problemu. Vystup do PDF je
vektorovy nebo jak se to jmenuje, cerna je opravdu cerna.

Ten PDFCreator je FREE + cestina a pracuje jako virtualni tiskarna,
vyuzivam to dost casto:
http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

Martin Hanek