defibrilator

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Listopad 21 18:16:16 CET 2005

Shodou okolnosti jsem se dnes dostal k funkcnimu defibrilatoru lifepulse 287
. Uz se tesim az ho vykucham ma EKG , tiskarnicknu s vypisem srdecni
cinnosti i obrazovku kde se ekg zobrazuje da se zmrazit atd... Jsem zvedav
jak je to udelane uz sem si tiskl ekg, soky jsem chtel vyzkouset na psovi od
me pritelkyne ale na(ne)stesti prisla domu a rezolutne to odmitla :)) Ono
prece jenom tech 380 joulu by s tim malym kniracem trisklo a asi by se z nej
zakourilo. Tak kdyby nekdo chtel manual nebo nejake info ci soucastky...

s pozdravem

snehulak