Samovolne prepsani SRAM

santiago22@centrum.cz santiago22@centrum.cz
Pondělí Listopad 21 12:06:18 CET 2005

Presne tyhle uvahy jsem mel pri stavbe toho cartridge taky. Nechtelo se mi ale prekopavat cele DPS. Taky je to problem s mistem, cartridge musi mit danou velikost a vysku. Kazdopadne to byl prvni pokus. Pokud bych ho priste stavel znovu nepouziju soucasty v DILu ale vse v SMD a vice osetrim vsechny vstupy.

Alex