Akumulátory - odpis za kWh

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Listopad 21 09:45:59 CET 2005

Nabijet je klidne malym proudem muzete, ale bude platit to co psal
p.Andel - dojde ke zvyseni Ri a dalsi pruvodni jevy (je to popsane v te
knize). Bud Vam vyssi Ri nebude vadit a nebo je holt cas od casu
"preformujete" nekde v dosahu elektrarny.

Zvazte take jake jsou moznosti jineho zpusobu nabijeni - treba ten 12V
solarni panel stridave pres nejaky menic prpojovat pouze na polovinu
clanku - rozhodne by se tim dal proud zvysit.
Odpadne Vam take hlidac koncoveho napeti nutny k hlidani nabiti Pb
baterie. Myslim, ze ty max. 2A pro 80Ah clanky jsou temer konzervacni
proud. :-)

RadekCX