Samovolne prepsani SRAM

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Listopad 21 09:37:08 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005, Ctirad Konečný wrote:

> myslim, ze problemem je prechodovy jev na diodach.
>
> V klidu je DI1 od hlavniho zdroje zavrena a DI2 od zalohovaciho otevrena.
> Po zapnuti by se mela DI1 otevrit a potom DI2 zavrit.
> Po vypnuti by se mela nejprve DI2 otevrit a nasledne DI1 zavrit.
> Deje se to opravdu v tomto poradi?
> Pokud ne, tak napeti POKLESNE pod kritickou hodnotu.

Tak si rikam jestli oni do tech diod nemontuji neco jako mikroprocesor.
To by mozna davalo prostor pro uvahy tohle typu. Ja osobne bych se drzel
toho ze dioda je idealni dioda plus nejaky mensi nebo vetsi paralelni
kondenzator pripadne mala seriova indukcnost.

Jen pro zajimavost - jednou jsem mel podobny problem a bylo to tim
ze mikroprocesor pri startu ruzne kmita s ruznymi vyvody zcela nahodne
takze suse zapisuje do pameti. Jedine reseni je nejaky obvod na /EN
ktery zablokuje pamet pri poklesu napajeciho napeti a odblokuje ji
po urcite dobe po obnoveni napajeciho napeti procesoru.