Laser tiskarna doporucte.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Listopad 21 09:16:56 CET 2005

> Hmm..., mame 4550ku, takze predpokladam, ze by to tam mohlo
> byt podobne jako
> u 4600ky. Nicmene u 4550ky jsou jednotlive tonery v takovem
> karuselu. Prenese
> se jedna barva, karusel se pootoci, prenese se dalsi atd. Ted
> u ni nejsem,
> ale mam dojem, ze skutecne nejprve dojde k prenosu vsech
> barev (ten karusel
> je pri tisku slyset, jak se ctyrikrat posune a teprve pak to
> nasaje papir,
> ktery tim uz vcelku rychle projede. Budu to muset zitra
> prozkoumat a poslu
> [...]
Tak u HP4550ky je to skutecne tak, jak jsem psal. Kdyz polozite papir do
rucniho podavace (aby byl videt), nasaje si ho to na pul zerdi, pak to zhruba
15-20 vterin pripravuje tisk (je jasne slyset, jak se karusel 4x otoci kdyz
tiskne jednotlive barvy na prenosovy pas) a na zaver papir behem 3 vterin
prosvisti tiskarnou (samozrejme uz bez otaceni karuselu).
Navic na pasu je nalepka s vyraznym zakazem se ho dotykat.
Takze je zrejme, ze asi obe cesty jsou mozne. Pas, ktery jen vede papir
4600ka nebo pas, ktery je skutecne prostrednikem pri tisku 4550ka.

Tak jsme zas o kousek chytrejsi, diky a pekny den

Jakub Serych