Akumulátory - odpis za kWh

Raven raven@wo.cz
Pondělí Listopad 21 08:46:17 CET 2005

Dobry den, mohl bych poprosit o nejaky link na obdobnou prirucku?
Pred casem se me podarilo sehnat (zavedli u kamose elektrinu na chate)
baterii 10 clanku Ni-Cd 80Ah a byl jsem prekvapen jak nemohu na webu nic
najit.
Jen jakysi clanecek, kde je jen uvedena koncentrace KOH (1.2g KOH na
1cm3 coz se me nezda).

Dekuji Raven