Akumulátory - odpis za kWh

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Listopad 21 07:26:43 CET 2005

Dobry den,

v te prirucce k udrzbe NiCd typu NKN pisou moznost pouziti tohoto oleje
takze si myslim, ze pouzit pujde asi obecne. Ja mam ted pripraven novy
elektrolyt (5l) a take bych se rad vyhnul priste te pakarne s vymenou.
Musi se kvuli tomu cela baterie rozebrat a je to dost neprijemna prace.
Take cena elekrolytu neni nezanedbatelna - tech 5l vyjde skoro na 400Kc
(destilka+KOH+LiOH).

Zkuste prosim zjistit, jestli tam pojedete, jak to cele funguje - tedy
jak casto se meni elektrolyt v pripade pouziti oleje - kolik se tam toho
ma lejt atd. a napiste sem do konference. Elektrolyt budu menit az na
jare tak bych kdyztak ten olej objednal - snad to mohou poslat postou.

RadekCX