Antena 5GHz

Halen halen@seznam.cz
Neděle Listopad 20 22:41:27 CET 2005

Dik za info. No neni problem antenu postavit, ale sehnat rozumny navod.
Klidne i anglicky. Antenu na 2.4GHz jsem si stavel, protoze navodu bylo
na netu habadej. Nezlobte se na mne, ale nejaky rozumny navod na
leptanou antenu na 5GHz nejak na googlu nemohu najit. Vim ze se leptane
anteny delaji, (komercni vyroba) ale navod na doma udelanou jsem jeste
nevidel. Pritom presnost vyroby je pri pouziti fotocesty uplne idealni.

Nejsem odbornik na anteny :-) clovek take nemuze umet vsechno a proto
jsem sem do konference napsal, aby mi nekdo fundovany odpovedel a
poradil "jak na to"

V kazdem pripade dekuji vsem, kteri odpovedeli na muj dotaz.

Honza.

P.S antenu si radsi vyrobim, nez bych daval pres 1000,- za antenu jiz
vyrobenou kdyz to je jenom "kus dratu". Ty ceny mi pripadaji trosku
prehnane. Ale co, spousta lidi nevi co v tom je, tak si to koupi nebo se
s tim nechteji delat.