Samovolne prepsani SRAM

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Listopad 20 19:46:41 CET 2005

Miloslav Kazda napsal(a):

> Dobra. Ma-li dioda velky dynamicky odpor pri malych proudech,
> podivejme se, kdy ma SRAMka maly odber. Ten ma kdyz se do ni
> nepristupuje. Tj. Vsechny ridici signaly jsou v neaktivnich urovnich.
> K tomu muze dojit i behem normalni cinnosti. Jaktoze se tedy pri tom
> nesmaze!?

Uz na zacatku jsem napsal, ze k prepsani _muze_ dojit vlivem napetoveho
skoku v napajeni pri zmene provoz -> backup (navic nevime, a ja bych si
to ani netroufl posuzovat, zda v tomto okamziku nedojde k nejakemu
"zafungovani" pameti - to prislusi programatorovi apod.). Pri takovem
skoku, napajeni pres velke dynamicke odpory diod pri malych Iak a
kvalitnim _nezablokovani_ napajeni pameti je to opet temer poukazka na
problemy.

Proste cely problem se da zuzit na to, ze nezablokovani -> potize, a to
samozrejme potize menici se s cimkoliv (teplotou, provoznim napetim....a
asi milionem dalsich vlivu).

Tim bych tuto malo plodnou debatu ze sve strany ukoncil.

--
Jirka