Samovolne prepsani SRAM

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Neděle Listopad 20 19:37:00 CET 2005

> Viz moje druha odpoved (Janu Kubovi). Doplnte si treba o velky dynamicky
> odpor diody pri malych proudech atd.

Dobra. Ma-li dioda velky dynamicky odpor pri malych proudech,
podivejme se, kdy ma SRAMka maly odber. Ten ma kdyz se do ni
nepristupuje. Tj. Vsechny ridici signaly jsou v neaktivnich urovnich.
K tomu muze dojit i behem normalni cinnosti. Jaktoze se tedy pri tom
nesmaze!?

> Proste kvalitne nezablokovat (temer jakykoliv) IO je prima zadost o
> problemy nejruznejsiho druhu a ne popud k otazkam na tema "proc bych to
> mel blokovat".
Proti tomu nemam zadne namitky. Mel byste videt moje blokovani.

Milos