Laser tiskarna doporucte.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Listopad 20 17:50:06 CET 2005

Hmm..., mame 4550ku, takze predpokladam, ze by to tam mohlo byt podobne jako
u 4600ky. Nicmene u 4550ky jsou jednotlive tonery v takovem karuselu. Prenese
se jedna barva, karusel se pootoci, prenese se dalsi atd. Ted u ni nejsem,
ale mam dojem, ze skutecne nejprve dojde k prenosu vsech barev (ten karusel
je pri tisku slyset, jak se ctyrikrat posune a teprve pak to nasaje papir,
ktery tim uz vcelku rychle projede. Budu to muset zitra prozkoumat a poslu
zpravu.

Jakub Serych