Laser tiskarna doporucte.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Listopad 20 17:28:30 CET 2005

Jeste jsem nevidel toner, ktery by byl magneticky. Vzdy je tam IMHO
developer. Mimochodem na http://computer.howstuffworks.com/laser-printer9.htm
jsem nasel mikroskopicky snimek jednoho zrnicka developeru (kovova magneticka
mikrokulicka) obaleneho zrnicky toneru (zhruba kulicky cca 10x mensiho
prumeru sedici na te velke kouli). Moc pekna fotka.

Jakub Serych