FeCl3 - dosypat a nebo namichat novy?

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Neděle Listopad 20 16:55:14 CET 2005

Já vím, zkoušela jsem to také, ale já moc nerada šílené chemikálie
tohoto typu.  A také při tom pokusu to bylo hodně  mlhy a oblak toho
čoudu ještě pořád cítím v dýchacích cestách ač pokus probíhal na lodžii.
Já si počkám až to chlorid dodělá, času bývá dost :) Jediné co mi vadí
jsou bublinky vzduchu, ale ty se dají vyhnat při troše štěstí. Mít doma
nějakou leptačku zatím nemůžu, není politická vůle.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Tomáš Dresler napsal(a):

>Saso, kdyz dobre namichas HCl a H2O2, tak ti to plosnak odlepta driv,
>nez dosedne na dno lazne :) Jen to zasyci.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0546-4, 18.11.2005
Testovano: 20.11.2005 16:55:29