FeCl3 - dosypat a nebo namichat novy?

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Listopad 20 16:18:28 CET 2005

RVsoft napsal(a):
> Zdravim pritomne chemiky...
>
> Mam tady asi litr namaichaneho FeCl3 a uz lepta strasne pomalu. Mam tam
> jen dosypat novy a nebo namichat funglovku? Jestli treba ta odleptana
> med v roztoku nebrzdi proces leptani...

Zkuste tam dolit trochu HCl. Sveho casu jsem se tu na to ptal a Simon mi
tehdy sice v podstate vysvetlil, ze se tim chlorid neregeneruje (tedy
pokud si to dobre pamatuju), nicmene ja mam subjektivni (a mozna i
objektivni) dojem, ze se pote rychlost leptani znacne zvysi.

Jinak samozrejme ohrev lazne (u me v mikrovlnce), se studenou uz leta
nepracuju.

--
Jirka