OT: Vizualizace systémový zvuků

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Neděle Listopad 20 14:50:58 CET 2005

Zdravím vespolek,

    omlouvám se za OT dotaz (už zase já vím) ale nějak už nevím. Jde
nějak nastavit OS Widnows XP tak, aby mi při přehrání zvuku i někam na
obrazovku napsal co že to vlastně hraje ? Teďka to mám udělané pomocí
"Usnadnění" přímo z Windows, ale to není zdaleka ideální, už proto že to
dvakrát blikne dole na hlavním panelu a to je všechno. A někdy ani to
ne. Je to krátké, toho si prostě nevšimnu. A co se děje se už nedozvím
vůbec.

    Existuje nějaký prográmek a nebo postup nastavení Windowsů ?

    Děkuju moc předem :)   ( a prosím nehádejme se o tom co je lepší OS
ju ? )

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0546-4, 18.11.2005
Testovano: 20.11.2005 14:51:16