PCI

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Neděle Listopad 20 14:25:08 CET 2005

slava, konecne nejaky posun :)

PCI, jako ostatni rychle paralelni reseni, je system drahy. I to je duvod
tendenci k serializaci.

K situaci - komerni sfera bohuzel takovy radic, ktery by cenove vyhovel,
nenabizi. Nevim, jaka je cena okolnich soucastek (tj. vami zvoleneho mcu a
periferie), ale "hotove" reseni plne PCI compliant., tj takove, ktere si
bude moci kdokoliv do jakehokoliv PCI slotu bez rizika zhrouceni systemu
vlozit, v cene rekneme 120 Kc, neexistuje. Byt Vami, asi bych se poohlednoul
po jine sbernici, to ale nechcete, popr. bych se snazil vyresit vse ve
vetsim FPGA, kde muzete integrovat jak PCI, tak mcu a jiny balast. Nove
Spartany3 jsou velmi levne. Ale to zase neni hotove reseni a bez kvalitniho
PCI jadra na rychly vyvoj zapomente. Zkratka, je mi lito, ale nekde budete
muset slevit ... :)

Hezky den, Simon Cihelnik

pak vezte ze potrebuju do PCI slotu vrazit zarizeni v cene soucastek
okolo 200Kc (bez PCB) a ze se mi zrovna moc nechce tam davat radic za
skoro 500kc kus. Proste se jen snazim najit levnejsi reseni pokud
nekde nejake existuje. Je na tom neco spatneho?

--
 turby@chips.cz