PCI

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Listopad 20 12:52:24 CET 2005

Zdravim,

 rad bych se vyhnul temto debatam a odboceni od tematu.

 Zamerem bylo propojit "neco" na PCI karte s PC s minimalnimi naroky
 na nejake prenosy. A pokud mozno aniz by se tam musel davat drahy
 vseucelovy PCI radic. Ale jak vidno asi se tomu nevyhnu.

 Nevedel jsem moc o PCI a po prolezeni mnoha zdroju uz alespon zacinam
 chapat ze to neni zas tak uplne legrace. Ale stejne me porad svrbi za
 uchem kdyz koukam na USB radic nebo RS232 radic. Navic kdyz by mohlo
 byt vlastne presne to reseni ktere potrebuju. Pouzit tyhle male
 jednoucelove radice na desce pro propojeni PC a zarizeni na karte.

--
 turby@chips.cz