revize domovního rozvaděče

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Listopad 20 12:47:57 CET 2005

Hmm.. jenomze pak nastane situace, kdy jsou zasuvky za skrini , nebo
proste nedostupne kvuli mistni uprave.... ( a to mam take 4 v mistnosti,
v obyvaku 6x) )
Zlatej krk... a to uz vubec nemluvim u vyhratym konci kabelu u zasuvky ,
kdy se z nej droli izolace. V pripade moznosti
vymeny celeho useku v krku je to sranda....
Navic jsem tuhle potreboval udelat ovladanou zasuvku  z  jednoho mista -
zavisla na odberu jine. Kdybych mel "zasekano" ke kazde zasuvce jeden
privod do zozvadece tak je to v pohode.Ale kdo to dela ze??  Ja jsem
protahnul new cestu...z ovladane k ovladaci a elektroniku dal do krabice.
Taky doslo na zmenu ovladani svetel - schodistovy system obyvak -
predsin. Sice jsem musel tahaz az do rozvadece a zpet, ale obeslo se to
bez jedineho seknuti/ pouze protazeni a osazeni  prepinacu misto
vypinacu....jak bych to resil kdyby to bylo natvrdo ??  Neresil....

Honza