revize domovního rozvaděče

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Listopad 20 11:38:54 CET 2005

> CYKYny jsem zabil. Dělám ve velkoobchodě s elektrem a když už, tak sto
> metrů drátu se spotřebuje líp, než sto metrů troj a pětilinky
> . Normálně
> v obchodě ty kabely stojí třikrát tolik, než za kolik je můžu mít, navíc

Jo tak ja to kupuji za maloobchodni ceny Emasu a jeste jsem osobni
bankrot nevyhlasil :))) Ale nakupovat za 1/3 by se mi taky libilo .

> mi odpadne problém s měřením tak aby nechybělo nebo nebyly velký zbytky

Ok, je to Vase volba a realizovatelne to je. Dodrzte ale pokud mozno
barevne znaceni dratu. Taky k te kuchyni: natehnete tam 3 nebo 6 fazi
ale udelejte to 2.5 dratem (jistete to B 16A), a pro kazdou trojici fazi
natahnete jeste N a PE, ne tedy tak, ze natahnete tyto draty jen jednou
pro vsechny fazove vodice. Svetla se sice maji tahat 1.5 a jistit B10A
ale mam dojem, ze Vam nikdo hlavu neutrhne pokud to v ramci unifikace
natahnete taky 2.5 a budete jistit B10A nebo i B16A, pouze pocitejte s
horsi manipulaci oproti 1.5.

BTW: barevne znaceni kabelu je pekne popsano v
http://www.prakab.cz/prakab_published/dok/ti_cz04.pdf

Pavel

P.S. odmazavejte, prosim, prebytecne casti mailu, kdo se tim ma
prokousavat, dik.