Mastech 3211D

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Listopad 20 10:36:53 CET 2005

Egon napsal(a):

> Opravdu na 1. miste. Zavada je na PTC termistoru nevi
> nekdo ktery PTC tam zkusit. Asi neco kolem In=50mA.
> Na tom originalu neni nic je to pouze modra tableta s vyvody,
> zmerit se taky neda má 1200ohm to je mrtvola.

Posistor je tam s nejvetsi pravdepodobnosti pouze jako ochrana interniho
proudoveho zdroje pro mereni odporu v NJU9207 pred vnejsim prepetim (=>
vnucenym proudem). Neni tedy kriticky, jeho max. odpor pri pokojove
teplote se da zjistit treba zapojenim trimru misto pozistoru, merenim
odporu na hornim konci rozsahu 100R (tedy rekneme 199R - normalne na
mericich svorkach) a zvetsovanim hodnoty trimru tak dlouho, az dojde k
poklesu (nebo proste ke zmene) udaje na displayi multimetru.

Zmereny odpor trimru pak snizit rekneme o 20 nebo vice % a mate onu
potrebnou hodnotu odporu posistoru pri pokojove teplote.

--
Jirka