Samovolne prepsani SRAM

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Sobota Listopad 19 23:00:30 CET 2005

> postavil jsem si cartridge ke staremu 8bit atari s SRAM 128Kb
> pameti. Potykam se s problemem ze pri zapnuti atari se mi samovolne
> ta SRAM prepise i kdyz mam natvrdo pripojeny /WE na Vcc.
Jak prepsani? Nahrajou se tam nahodna data?
Nedostane to pri zapnuti nejaky stouchanec od napajeni? To by nemusela
ta SRAMka rozdejchat.

Aaa uz koukam na schematko a tusim v cem by mohl byt problem. Podle me
je problem v zapojeni zalohovani. To je skoro dobre az na jeden
detail. Mel bys za tema diodama (pararelne k C1) mit macatejsi tantal
(47uF). Nevim proc, ale kdyz tam ten tantal neni, tak se ta dioda za
baterkou neotevre a nezalohuje to. Neni to z me hlavy je to ze
zkusenosti zkusenejsich lidi. Mam podobne vyresene zalohovani v jednom
zarizeni a funguje to naprosto bez problemu (bez kondiku jsem to ani
nezkousel). Treba je to informace JPP ale za pokus nic nedas (teda
das, jeden kondik).

Milos