Lehce OT: Cena za elektrinu (WiFi router) ...

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Listopad 19 21:27:41 CET 2005

Pred tremi lety jsem dal ke svemu czfree routeru elektromer.
Router je celkem silne vytizen.
Je tam AMD K6@400MHz
Za ty tri roky to natocilo neco malo pod 1MWh
Tj prumerna spotreba cca 40W
Akorat nevim kolik to tady u nas stoji :-(
Jakub Ladman