revize domovního rozvaděče

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Sobota Listopad 19 19:49:19 CET 2005

No, tak aktuálně to vypadá tak, že jde hliník ze zdi a všude se natáhne
25ka krk. Elektriku natáhnem 1,5 drátama jednotlivě (ne Cykynou), do
kuchyně nulák a ochrannej 2,5 a pět fází (pro jistotu ;) . Dneska jsme
zkoušeli dělat díry flexou a bouracím kladivem a jde to vcelku samo ...
akorát není po pár sekundách vidět. (Zítra zkusíme ventilátor ke dveřím
a do okna, ať to proudí.)

Ještě drobný pohled do budoucnosti. Rád bych hodil do rozvaděče do zdi
přímo UPSku na PC okruh, co na to normy, případně kde sehnat modulový
rozvaděč, který by měl "místo navíc" ? ;) Prošel jsem pár katalogů a nic
podobnýho jsem nenašel. Leda že by se prodávaly záložní zdroje v
modulech ;)))

T.V.