revize domovního rozvaděče

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Čtvrtek Listopad 17 21:25:26 CET 2005

Na konci budete každopádně potřebovat revizi, kterou Vám bude muset
někdo napsat.
Vzhledem k tomu, že nové normy obsahují spoustu přechodných ustanovení
ve vztahu ke starým
instalacím s různým možným výkladem, je třeba se domluvit dopředu s tím
revizákem, co
Vám nakonec tu revizi napíše.
Je hloupost tohle  dělat podle rady lidí, kteří pak stejně nemají na tu
revizi žádný vliv.

J. Sloupenský