revize domovního rozvaděče

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Listopad 17 21:03:16 CET 2005

Ja delal neco podobneho - komplet rekonstrukci mistnosti na kuchyn.
Papirove jsem to chtel mit v poradku a bylo mi na stavebnim urade receno
ze jakmile budu delat nove rozvody, potrebuju na to stavebni povoleni -
zatim co ostatni (okno, podlaha, topeni) staci na ohlaseni.

Takze pak je jen otazka jak tu vasi upravu budete specifikovat. Pokud
jako rekonstrukci domu - bude se nasledna revize tykat celeho domu.
Pokud jako rekonstrukci patra - pak patra. Pokud rekonstrukce jedne
mistnosti - pak jen dane mistnosti s tim ze ostatni elektroinstalace
zustane jak je..

Takze pak se nedivte ze co elektrikar to jina odpoved.. kdyz je to
predevsim otazka toho co si napisete do projektu...

Tony OK1HMA