Zatez s konstantnim proudem

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Listopad 16 22:01:32 CET 2005

jj, neco takoveho jsem myslel - jen bych asi ten "maly" odpor nevolil
az tak maly (vzhledem k proudum, ktere chcete pouzivat). Rekneme 1 ohm
by daval pri 100mA krasnych 100mV. No nevidim duvod, proc by to melo
nepracovat, tak zkuste. Vsak to zapojite na bastldesce nebo nepajivem
poli za 10 minut i s kafem:)
Marek