Gyroskop

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Listopad 16 19:19:19 CET 2005

Tak sem tu sajtu prolit, a zjistuju , ze casem tam ten ridic vlastne
bude jen pasivni naklad.
Aby mi takhle elektronika kecala do rizeni to je teda husty :-)
( mam na mysli treba tu pasaz: " Aby se podpořilo zatočení doprava,
_přibrzdí ESP_ přední pravé kolo. .....Ve zvláště kritických situacích
je možno kolo přibrzdit nebo dokonce i krátce zablokovat, aby došlo k
omezení stranové vodící síly na přední nápravě")
Honza