Programovani HCS500

Petr Sremr sremr@hwg.cz
Středa Listopad 16 16:46:25 CET 2005

Zdravim,

diky za reakci. Ja jsem se na tuto konferenci uz asi tak 2x obracel, ale
neuspesne. Tak jsem zkusil, zda se tu nekdo "novy" neobjevil.

- ja jsem si puvodne myslel, ze bych mel programovat obe strany. Ale
koupil jsem  hotovou klicenku od Aurelu s HSC300. Cekal jsem, ze k nemu
dostanu jeste nejaky kod (zrejme "menufacturer code"). Ale nedostal jsem
nic.

- tak jsem si myslel, ze jsem to spatne pochopil a programoval jsem jen
dekoder. Tady mozna muze byt ta chyba.

- tenkrat jsem se to pokusil programovat pres seriak PC programovaci
soft jsem si psal sam. Bez problemu jsem zapisoval/cetl do/z EEPROM
(pripojena HCS500). Zapisoval jsem "menufacturer code", ale nedokazal
jsem overit spravnost zapisu. Aktivoval jsem proces uceni, ale klicenku
se "nenaucil". HCS500 se behem programovani choval presne tak, jak
popisovala dokumentace, ale neucil se. Nemohlo to byt tim JEN tim, ze
coder a decoder meli ruzne "menufacturer code", bo klicenku jsem
neprogramoval?

- po najake dobe marneho snazeni jsem se na to ... Usoudil jsem, ze
nedodrzuji nejake casovani v komunikaci, nebo jsem jeste neco zapomnel
naprogramovat. Jak je videt, tak zrejme ano.

Tedy mam jednu ZASADNI otazku: Co vsechno musim bezpodminecne v encoderu
a dekoderu naprogramovat?

--
Petr Sremr
HW group