JTAG

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Listopad 16 16:14:42 CET 2005

Jakub Ladman wrote:
> Můžete mne prosím nasměrovat na nějaký dokument o JTAGu, kde by bylo
> sesumarizováno, jak se korektně řetězí obvody s JTAGem?

No to je velmi jednoduche, IEEE Std 1149 :-) (tusim je dakde na mcu.cz)

> Mám poprvé na jedné desce dva brouky s JTAGEM, 1) ATmega64 a 2) XC9572.
> Zatím mám oba JTAGy vyvedeny na zvláštní konektory, ale to je, jak
> předpokládám, zbytečnost.

Mno, mozno aj ano.

> A když je poskládám do řetězu? Budu moci tu mega64-ku ladit v aplikaci?

Bohuzial to netusim; zavisi to na nastroji ktorym sa to ladi, ak je
napisany dobre, tak ano. Princip je jednoduchy, norma vyzaduje pre kazdy
obvod mat implementovany prikaz BYPASS a mat ho popisany v subore .bsd
prislusnom k obvodu; pouzitim BYPASS sa cely obvod zmeni na nieco ako
7474, takze ten ladiaci soft musi vediet jednak dat vsetky obvody okrem
ladeneho do BYPASSU (k comu sa tomu programu musi nejako povedat ake
obvody a v akom poradi su pozapajane), a potom musi ratat s nejakymi
clockmi naviac.

Predpokladam ze su tu povolanejsi co to povedia presne ako to presne je
ci uz s AVRStudiom alebo avarice.

wek