OT - jak na podvodniky?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Listopad 16 14:44:34 CET 2005

hwkonfera napsal(a):
> Vazeni,
>
> protoze je tu mezi vami rada podnikatelu a pro me je to cerstva a VELMI
> bolestiva zkusenost, tazi se:
> - zaplatil jsem 30 tisic zalohy, ktera cini 100% fakturace dodavateli
> elektrotechnickeho zarizeni,
> - dva mesice uplynuly a nic dodano nebylo, tedy pokud opomenu mnozstvi slibu
> a vymluv,
> - objednavku jsem zrusil a dal jsem ihned dodavateli limit, do kdy musi
> fakturovanou castku refundovat zpet.
> Pokud by byly problemy s refundaci (da se ocekavat cokoliv), co mi
> [...]

Pokud neuspejes, mohu Ti zprostredkovat kontak s clovekem, kteremu se
prihodilo neco podobneho, jen ta castka mela o nekolik nul vic. Moznosti
jak to resit je vic, lisi se "legalnosti", ucinnosti a cenou. Muzes si
ale myslim gratulovat, ze to je jen 30k.

NIKDY neplat dopredu, pokud si nejsi jisty kvalitou dodavatele. Jestlize
to neni neco extra zvlastniho, jiste je na vyber z vice dodavatelu a
existuji o nich nejake reference. Uvedomuj si (a to stale), ze jsme v
bostbolsevickych, moralne totalne vykorenenych Cechach.

--
Jirka