Gyroskop

Tomasek Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Středa Listopad 16 13:01:46 CET 2005

Co se objevi na vystupu kdyz dosahnu 360 stupnu? Co kdyz od nulove hodnoty zacnu otacet na druhou stranu, bude se od nejake stredove hodnoty napeti odecitat? Jsou to asi zakladni otazky, nikdy jsem si s tim ale nehral.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Wednesday, November 16, 2005 12:44 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Gyroskop

Já takhle navigační systém kalibruji, gyro je v krabičce, tu na stole pomalu otočím (stále leží na stole) a nakonec ji hranou přitlačím k jiné těžké referenční krabičce. Během otáčení nesmíš přesáhnout cca 30st /sec. pak už by gyro mohlo limitovat.
A mám i jakýsi trenažér ze starého stěrače, ten ale používám jen k otestování mezní úhlové rychlosti kdy gyro limituje.
Lubor