Gyroskop

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Listopad 16 10:50:36 CET 2005

Konstantu získáš celkem jednoduše, stačí integrovat (v čase) výstupní napětí (rozdíl oproti klidové hodnotě. Integrál během otáčky přístroje o 360st. odpovídá citlivosti.
Jestli jsi z Prahy mám v šuplíku několik gyroskopů, hlavně od Muraty, můžeš ho přijít porovnat, je li od stejného výrobce...
Lubor