shanim dalkove ovladani k VCR philips (i jen vypujcit)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 16 08:09:28 CET 2005

Shanim celkem nutne dalkove ovladani jako je na tomhle obrazku:

http://www.voxservice.pl/zdjecia/piloty/vcr/rt567.jpg

Je k videu Philips VR850, kompatibilni je zrejme dalk. ovladac s oznacenim RT587, RT567 a RT167.

Univerzalni dalkac nemuzu dost dobre pouzit, protoze video je prepnute na "VCR2", cili alternativni kod (na to jsem prisel az po mnoha pokusech). Univerzal od Philipse "SBCRU252" nejde, castecny uspech mam jen s DO Laudmann z trznice. Jenze se nedostanu do menu, takze nemuzu naladit programy nebo casovane nahravat...

Kdyby mel tenhle dalkac nekdo v supliku a mohl mi ho prodat, byl bych docela rad. Ono by mi stacilo i jen si ho vypujcit, abych mohl video prepnout zpatky do "VCR1", cili bezny kod pro Philips videa. Potom by mi zrejme chodil jakykoliv dalkac od Philipse.

Tady je navod jak se prepina mezi kody VCR1 a VCR2 (ze stranky http://getmanual.ru/vcr/sb/phil04.htm):

MODEL/CHASSIS: RT567
SYMPTOM: How to switch VCR-1 / VCR-2
CURE: Select first the installation menu on the VCR, select VCR ADDRESS in menu SPECIAL - Press simultanuously buttons 2 and OK to switch the remote control to position VCR-2. - Press simultanuously buttons 1 and OK to switch the remote control to position VCR-1.

Pokud v tom navodu nekdo poznavate svoje video/dalkac, dejte vedet.

Pavel Kadecka

P.S.: napadlo me i jestli by neslo vymazat nejakou EEPROM pamet ve videu, ve ktere ma zapsano, ze ma fungovat na VCR2, ale zadna 24Cxx nebo podobna tam neni.