Kde koupit 2SC4735

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Listopad 15 12:45:45 CET 2005

RV napsal(a):
> Nevim kam to dotycny chce posilat, nazory na Hnizdila se dost ruzni a
> nekteri modelari mu nemuzou prijit na jmeno.

Hmmm...ja taky ne (dokonce jsem mu to jednou napsal), ale to je v rovine
osobnich vlastnosti, ne odbornosti. Tam mi vyhovuje (i kdyz u nej jen
obcas nakupuju, servis nepouzivam).

> Otazkou take je
> jak byla ta zavada vubec diagnostikovana - to ze vysilac nevysila jeste
> neznamena ze je spalenej koncak.

Aha, ja mel za to, ze je vec jasna (a tato by byt mela, protoze ji
elementarnim zpusobem dokaze zjistit kazdy dobry elektronik - takovi
jsou jiste i na Slovensku). To melo zaznit hned na zacatku.

Sumarne: onen elektronik by mel umet rychle zjistit, zda je zavada ve VF
(nebo obecne analogove) casti, nebo treba v procesoru (je-li tam). Pokud
jde o prvni pripad, neni treba znackovy servis. Ve druhem asi ano.

--
Jirka