Kde koupit 2SC4735

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Listopad 15 11:47:19 CET 2005

Dik za tip, ja se v tom nijak zvlast angazovat nechci, jen pokud by
nekdo vedel nejakou primou nahradu a nebo vyzkouseny ekvivalent. Je mi
jasne, ze stejne zakladni parametry neznamenaji automatiky ze jej lze
pouzit.

Ten clovek psal, ze poslat radio na opravu je jedine do CR do Prahy (a
pokud vim tak odtud to pujde do Nemecka Graupnerovi) a ze je to
momentalne na dlouho.

RadekCX