Oscilatory u PIC16f628

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Listopad 15 10:50:38 CET 2005

Duvodem muze byt treba to, ze mi vyhovuje rychly nabeh pri preruseni
SLEEPu. Krystalovy oscilator nejakou dobu nabiha... Pak pro presne
casovani pouziju timer1.

Nevidim duvod, proc by nemel tento zpusob pouziti fungovat, i kdyz jsem
ho konkretne na tomto procesoru nezkousel. Timer1 totiz jako zdroj
dokaze pouzit bud hlavni hodiny/4 nebo vstup T1OSC, pripadne jako
oscilator T1OSO/T1OSI.

Hynek Sladky