Laser tiskarna doporucte.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Listopad 15 10:19:14 CET 2005

Petr Zahradnik wrote:

> Podle toho, s cim porovnavas. To se lisi vyrobce od vyrobce, jak to
> tiskne, kdysi jsem treba videl Minoltu, co tiskla uplne hnusne tmave
> barvy a dokonce se loupaly. Zalezi to na toneru, ne na nejakych
> funkcich, zapekaci pec proste zapeka urcitou teplotou tonerovy prasek.

Minule som videl u nasich konstrukterov nejaku stranku z katalogu s
uplne nadherne lesklymi ciernymi plochami. Pytal som sa, kde to tlacili
a povedali mi ze na tej istej HP12xx co aj ja (na nasej sieti). Po
dalsom patrani som zistil, ze si nastavili najnesetrnejsie nastavenie,
takze to tam nasypalo kopec toneru a po vypeceni to zostalo takto pekne
leskle...

wek