OT: MP3, kolik hudby se vejde

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 15 09:22:11 CET 2005

Dne úterý, 15. listopadu 2005 8:26 Pavel Krafčík <pavel.krafcik@gmail.com>
napsal(a):

> o co takový ogg? Vyplatí se s ním začít?

Rozhodně ano - když už nic, má lepší impulsní odezvu, ale uvědomte si, že pro
přehrávání potřebuje min. P-166 (aspoň se tak kdysi psalo a mám zafixováno,
nezkoušel jsem, od jaké mašiny to nenáročný ruský DSS přehraje, tak rychlé
šroty zase nemám, končím na P-75, ale třeba to na p75 půjde). Takže máte-li
mp3 přehrávač ze 486ky, ogg pravděpodobně nepůjde.

Ještě lepší je AAC, MP2, MP1, lossless (v pořadí)

Jo a mp3*pro vypadá že má mnohem lepší impulsní odezvu než mp3 (dle slechu,
neměřil jsem).

--

                        Jaroslav Lukesh