OT: MP3, kolik hudby se vejde

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Listopad 15 07:57:07 CET 2005

128kbit je myslim zakladni pouzitelny minimum, na ty pecky sluchadla, co u toho budou, zrejme dostacujici. Pokud to bude mit 512MB pameti, tak stoji za to pouzivat 256kbit.

Vybiral bych MP3 prehravac i podle toho, jestli jde primo zapichnout do USB portu (pak se da skoro vsude pouzit jako USB disk - pisu skoro, pac muzou vadit dalsi veci zastrkane v sousednich konektorech) nebo je k tomu potreba kabel.

P.K.